im belogger~

im belogger~

Ahad, 15 Mei 2011

Dinner dan aku..

haula! lame gile aku tak belogging neh..sebuk nan keje skolah la katakan..sem-ONE dulu pointer aku jatuh kot!abeh 50rggt aku bye-bye cmtu je kat aku..grrr..ha, sebab tu la sem-TWO nie aku work hard sikit..mid sem-TWO nie, alhamdulillah la naek gak. tapi final nanti tak tau la camne..anatomy aku da stabil tapi nak stabil kan pathology lak..gila lah! aku amek sains balik!siesly, bile dikenang2 balek ase macam kelaka kot..ape tak nye, time zaman mude2 menengah dulu, macam2 cara aku buat bagi tanak masuk kelas sains stream.tapi tu la..bende yang kite tanak la selalu dapat..eh sudah2! ter'flash back' pule..hee..ha!dis month, cohort 3 da abeh study..so menjadi adat tradisi kalo abeh study kene ade farewell party..dan cohort beta diWAJIBkan hadir la..nak hadir tu memangla senang tapi bila suruh bayar 50 yang tak mampu tu..tambah2 time tu hujung bulan.tak ke saket ati nak abeskan 50 tu tok sehari je?tambah kene ikot theme iaitu glamerous red and black..baju pulak satu hal! jenuhla aku menyusun ayat kat akk aku nak mintak duit..naseb baek die paham oh! sebab die pun penah hadap gak mende nie.so, tade masalah la. da lame sikit, aku pun jmpe baju nak pakai..bukan aku la jumpe, anis nan akak aku la yg jumpe.aku mane tau nak cari2 baju nie.hee.. baju da jumpe tapi tak tau lak nak pakai nan hape..haish..bala-bala~susah tau jadi pmpn nie.mende remeh pun nak kene pk.. last2 aku pilih pashmina merah..dan bala bertambah bila si mila uh beli pulak pshmina yg sebiji mcm aku.adohai! bala lagi sebab pashmina tu panjang dan lebar..aku nie plak 1st time pakai mende alah uh..sudah! tak tau nak pakai cmne..1ari jugak la jenuh pikir nan mila and odah.. finally, aku pakai taram je macam aku pakai shawl biase.. yg kat sebelah uh president dan juga besfren saye.hee.die memang bangang sentiase..tgk saje mukenya.haha.







ade lagi pic before stat party uh..banyak sangat! pakai kamera 3ribu lagi tau..terase model seketika..eh, eh! for the 1st time budak laki puji aku oh! drang cakap aku paling menyerlah anta kawan aku sebab nampak mcm perempuan..mst pelik kan ble aku ckp cmtu kan? die sebab aku nie banyak bergaul nan laki dari gegurl, so perwatakan aku pun kasar macam jantan. dan drang kadang panggil aku helmi. tak gune rite?haha.mari beta tunjuk kan budak kelas beta yg datang..sikit je sebab ramai tak datang dengan alsan gedik gle..huh, wat evaa la korang..kat bawah nie budak kelas aku~



dan yang ini senior atas sikit dari kteorang, cohot6~


dan yang ini cohort3, cohort yang dirai~


drang sangat ramai so pic tak bape npk sebab lens jarak jauh.hehe.tapi banyak2 senior uh, saye suke yg nie..kecik namenye..die KING of the PARTY.. die menang tapi yang paling orang takleh lupe ble die naek stage tersadung, tu okay lagi..bile da dpt adiah die jatuh lagi kat belakang stage and bergolek sampai hujung stage uh.haha. tak sempat nak rakam sebab asek gelak kan die je.nielah beliau~




nampak muke beta begitu shy2?hee..die sangat cute!angau oh! haha..malu la nak citer.hee..oh! btw, tiap2 cohort kene buat performance..cohort beta buat dance arab+ hindi..and i joined it tau!budak2 ckp, byk2 performances, performance kteorg la sume org pandang..cohort4 menyanyi..cohort6 sketsa..ble drang performe, sume org ade yg tgk, ade yg tak. tapi ble kteorg je, sume duduk tempat masing2 and enjoy.haha.bes! nie video die tapi sound tak kua ah! ape masalahnye pun tak tau la..aritu tgk okay je kua sound..btw,lagu die habibi by milk and honey..tak jadi upload sebab lembab sangat. next time la eh!



okayla, adios!

1 ulasan: