im belogger~

im belogger~

Selasa, 6 Februari 2001

merah kun!ng


beta, akak, anis n abg bob
se..la..ngor!!se..la..ngor!!
time jejak kaki kat stdium shah alam ritu..fuhh!
gile gempak wa ckp lu..
time tu selangor vs kelantan..
1st time tgk kt stadium..slalu tgk kt tv1 je
berkobar-kobar nak masuk tgk..
smpai sanggup hapuskan blusher dan digantikan nan cat air sebab nk menunjukkan yg aku ni penyokong selangor..(padahal aku orang perak.)
wit laki bini~akak nan abg amir
snap pic wit akak..wit anis yg semangat giler walupun da kalah..
abg ipar aku paling semangat menyokong sampai takde suara..haha
anis (kakak no.3 aku) plak semangat kibar2kan bndera selangor uh walaupun time tu selangor da confirm kalah sb kelantan da score 3-0!
muke setelah kekalahan..
abg bob nie org suh wat muke muram durjana die wat muke comel lak..aiyoo..
=.='
namun begitu..we allttp hepi sb bes gak tgk secara live!(anis nan aku jela) sb y laki bini nan abg bob tu da bese tgk da..dan drang mengalami frust sesangat sangat..huha..
tuk hilangkan ke'frust'an itu..kteorang pun ngap2 la kat mamak blakang upin ipin uh..
sies tak berape nk sedap oh!
p/s: aku sebenarnye penyokong negeri sembilan.haha
"hoben jang hoben!"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan