im belogger~

im belogger~

Isnin, 13 Jun 2011

pelanduk dua serupa?

oh naa readers,






entry kali nie aku nak korang judge sendiri. Semalam aku dok belek belek ape yang ade kat youtube. Konon nak nyenyanyi la hilangkan bosan kat istana nie. Tengah syok belek, aku nampak sorang gegurl name najwalatif tengah pegang gitar. Akibat kebosanan, aku pun bukak la tengok ape die buat dengan gitar tuh. Sekali bile aku da bukak...




ya allah!








muke die tak tumpah macam hajar ! terkejot shiut! Mungkin bagi korang tak same la tapi bagi aku die da nak ala ala aja oh! Suare aja pun nak lebih kurang cm die gak. Tapi aja suke nyanyi lagu lagu lame. Yang bezanya, budak nie die chubby tapi aja die cengkung sikit (sebab sakit)..aku penah citer pasal die kat entry yg lepas.












betol weh! aku tak tipu. Tambah bila aja senyum nampak gigi, memang same giler. Aku rase macam nak pegi je jumpe budak tu and peluk die sb aku tak dapat peluk aja kan time die 'pergi' aritu. 18aribulan nie nanti, genapla sebulan die kat 'sane'.




Sekarang, kalau aku nak lepas rendu kat aja, aku bukak youtube and cari najwalatif tu and bayangkan tu aja. Sies aku rendu kau aja!:( Hari hari aku sedekah alfatihah and yassin kat kau sebab kau penah cakap kat aku kalau kau da tade, kau suruh aku jangan lupe sedekahkan kat kau. Aku buat aja. Aku buat sume tu. Kadang kalau dalam bas nak pegi sekolah, aku teringat kat kau, aku terus sedekahkan surah kat kau. Kalau aku nages tiba tiba tu maknanye aku teringat kat kau la tuh. Kalau aku ade masalah, aku tak tau nak share dengan sape sebab kau sorang je BFF aku!



After kau 'pergi', siesly, aku memang tade istilah 'besfren foreva' dah. Bagi aku, tak perlu lah nak BFF BFF nie. Sebab kawan sorang pegi, sorang datang. Macam tak tetap. Nak cari yang betol betol paham pasal kite tu memang amek mase yang lame. Tambah budak budak zaman sekarang bukan betol sangat pun. Masing masing ade niat tertentu.



"kawan tu berubah ikut masa. Bile da masuk U, bukan kawan yang same. Bile da keje pun bukan kawan yang same." akak aku pesan kat aku.

Nak carik kawan yang susah dengan kite tu jarang sangat la nak jumpe nye pun. Tapi time senang memang senang sangat sangat nak jumpe. Dalam toilet pun boleh jumpe tau! (mata pandang atas,tangan di dada and sebut daar).

Btw, najwalatif tu sangat bagus. Bagi aku die umpama aja. (agak scary tak ayat aku nie?haha.aku rase macam scary jugaklah.) Try la tgk die kat youtube. Aku suke bile die nyanyi One in a Million by neyo. Lagu tu aku tujukan tok kau aja.:(



T____T


For you hajar sayang, kalau ade jodoh, aku jumpe kau kat sane. ILYDSMnIMUVVM!

p/s: aku rendu kau sangat sangat hajar sampai aku rase macam tak betol je.:(






Tiada ulasan:

Catat Ulasan