im belogger~

im belogger~

Jumaat, 10 Jun 2011

beta suka sama kamooo~

pejam celik pejam celik da abes sem2 da aku nie..ape result dapat,aku pun dok nganga pikir kan jawapan..tak mampu oh nak re-sit exam! mau tak makan sminggu kalau aku kene re-sit. Hari2 macam nie ntah taun bile aku nak gemok nye pun. Haiyoo~








CHOP.CHOP.CHOP.






sebelum tu nak cakap, arini aku teringat kat arwah aja, aku da bole terime da yang die da 'pergi' and da boleh kawal sedih. tapi ade jugakla embun yg tiba tiba keluar dari mata beta yang sepet lagi unik nie. (mata pandang atas, tangan di dada). Al - Fatihah~



kembali pada topik asal beta tadi,oleh sebab da abes theory,so kne la pegi posting 4bulan and aku dapat Tawakkal and SMC (selangor medical centre).tapi bukan tu yg aku nak citer.aku nak citer yang aku rase aku da setat jatuh hati oh!








-malu-

>.<




Dengan sape? ha? iqram dienzly?mail lambung? ouuhh tidak sama sekali. Ekcelly (broken nglish n spelling) , beta jatuh hati nan watak aaron aziz dalam citer nora elana uh!



*

*


*


*


*

tadaa~





watak seth tan (memang bunyik die macam shaitonirajim) nie bapak giler romantik! akak aku yg intro kat aku.aku nie kan 'sekolah', manelah sempat nak tgk. So,tgk kat utube jelah~tu je termampu. Tapi betol woo! setiap kali seth uh cakap, aku rase macam die cakap nan aku. Tak semene mena aku tersipu sipu.hee. tak tau nak cakap ape eh.malu sangat rasenye. Ade part tu die tanye nora tu,


"tanak beli sayur.sayang abg tak?"


si nora tu bole pulak tanak jawab! aku ape lagi, tolong la jawabkan dengan muke sies gila vaves,


"ayang angat angat nan boboy"


tapi tula, kalau bercakap depan skrin, umpama cakap dengan diri sendri la.haiyoo~


At the end, aku pun memasang angan angan dan berdoa dapat la laki penuh dengan suprise sebegitu rupe. haha.


p/s : tiap kali mention seth tan, aku sengih bersendirian.malu tanpa sebab.


T___T



Tiada ulasan:

Catat Ulasan