im belogger~

im belogger~

Rabu, 11 Januari 2012

My Wish List~

Okay. Gile lame tak update menatang nie kan. Tetibe datang semangat nak update belog nie. Itu pun after tengok satu video kat youtube. Video ape? itu rahsia beta. Yang pasti bukan video yang bukan bukan okay! okay, mari teruskan.
Ape itu wish list? okay, aku pun tak tau ape name penuh definition die tapi yang pasti bende yang tersenarai nie adelah bende yang aku nak tapi tadela sampai tahap kemaruk nak mati kan. Tapi nak giler la. Ni barang-barang yang aku nak dari kecik tapi sampai laa nie tak dapat nak cakap " nie aku punye!" hoho.
Background family aku pun bukan la dari golongan gaji 3ribu sebulan kan. So, sendiri kene usaha la kan. Lain la kalau aku dapat jodoh nan lelaki segak lagi kaya. haha.
Okay. first sekali aku nak. . . .
haa~ inilah yang aku nak. Ipad nano wat eva. Memandangkan aku jenis mental dan kekadang jiwa kacau, so aku nak lepas gile dengan mende nie la pun. Plus, aku jenis layan muzik jugakla. Nak melalak kuat- kuat, suara macam katak. Katak? macam hine sangat. Takla macam katak sangat, adela sikit sikit shila amzah tu ha. haha. Mau kene baling telor! Tapi tak dapat nie, mp4 pun boleh la buat alas telinga kan.
Okay, aksesori untuk telinga dah ade, sekarang untuk tangan dan mata pula. Okay, kos aku kos medical imaging (x- ray) tapi tu tade kene mengene nan ape yang aku nak nie pun. haha. Saje je nak cerita kan. Next, aku mengidam yang nie . . . .
Fuyoo! mewah tak kehendak beta? hoho. naseb baik parents aku tak kaya, mau lingkup aku buat. haha. mahal tu memang la mahal kan. tapi nak buat camne. bile da ketagih photograph kan. Tapi, kalo dapat 1 camera nie pun aku da sengih- sengih jugak la. haha. Okay, camera nie. . .
nie adalah camera lomo. semat oh! aku macam da jatuh hati je nan alah nie kan. Aku berangan- angan nak jadi photographer+ traveller. Bes oh! Memang itu cita- cita aku sejak da remaja nie.
Last sekali yang aku idamkan bukan barang. tapi tempat. hoho. Memandangkan aku peminat cerita korea dan suke suasana sejuk dan mata pun sepet lebih kurang mereka je kan, maka aku teringin nak sampai KOREA ! Nak lepak- lepak kat sane kan. Bole cuci mata tengok laki korea yang kebanyakannye nsem dan nsem gile! gile lah! Okay. Bagi aku sebut sekali lagi. Giler ah!!
I
LOVE
K O R E A

Tiada ulasan:

Catat Ulasan